Obchodní podmínky

1. Základní ustanovení
 

1.1 Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje služeb především cestovního ruchu mezi provozovatelem stránek Viktorem Kamasem. (dále jen „prodávající“) a jeho klienty (dále jen „kupující“).

1.2 Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi souhlasí. Na tyto VOP je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

1.3 Prodávající 
Viktor Kamas, IČ: 73280852, DIČ: CZ7901125584, se sídlem Rozšířená 2037/23 Praha 8, 18200

1.4 Kupující
Kupující spotřebitel – osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito službami.
Kupující při objednávce na www.pobytydarkem.cz předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky.
Právní vztahy prodávajícího s kupujícím, které nejsou upravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, jakož i předpisy souvisejícími, vše ve znění novel.

2. Účel a obsah úpravy smluvního vztahu
 

2.1 Prodávající se zabývá prodejem pobytových poukazů hotelů výlučně na základe těchto Všeobecných obchodních podmínek, pokud není výslovně a písemně dohodnuto jinak. Tyto Všeobecné obchodní podmínky tvoří rámcovou kupní smlouvu o prodeji hotelového pobytového poukazu (hotelových pobytových poukazů).

2.2 Účastí kupujícího (dále jen zákazník) uzavřením smlouvy o koupi zboží v internetovém obchodě Prodávajícího www.pobytydarkem.cz se tyto Všeobecné obchodní podmínky považují ze strany zákazníka za plně akceptované.

 

3. Statut Prodávajícího
 

3.1 Smluvní povinnosti Prodávajícího se považují ve vztahu k zákazníkovi za splněny okamžikem odeslání potvrzující informační e-mailové zprávy zákazníkovi a zároveň zasláním objednaného pobytového poukazu zákazníkovi e-mailem anebo předáním poukazu doručovateli s poštovní licencí. Poskytování samotných hotelových ubytovacích služeb není součástí plnění smluvních povinností Prodávajícího. Vzhledem k tomu je za poskytnutí samotných ubytovacích služeb odpovědný výlučně příslušný poskytovatel těchto služeb.

 

4. Uzavření smlouvy
 

4.1 Kupní smlouva mezi Prodávajícím a zákazníkem se považuje za uzavřenou v okamžiku, kdy Prodávající zákazníkovi výslovně a písemně potvrdí přijetí objednávky.

4.2 Ve vztahu k rozsahu a kvalitě služby, jež konkrétní hotel poskytuje na základě konkrétního pobytového poukazu, platí smluvní podmínky příslušného poskytovatele těchto služeb, pokud není výslovně a písemně dohodnuto jinak, především v případě, že byly Prodávajícím nabízeny a mezi stranami dohodnuty konkrétní kritéria poskytované služby.

4.3 Uzavřením kupní smlouvy a zasláním zakoupeného poukazu zplnomocňuje zákazník Prodávajícího postoupit příslušnému poskytovateli služeb (hotelu) informaci o realizaci prodeje konkrétního poukazu za účelem evidence konkrétního poukazu ze strany poskytovatele služeb (hotelu).

 

5. Potvrzení
 

5.1 Informační e-mailová zpráva zaslaná zákazníkovi se považuje za součást kupní smlouvy. Pokud informační e-mailová zpráva nepotvrzuje objednávku zákazníka stejným způsobem, jakým zákazník svoji objednávku uskutečnil, musí být odchylky Prodávajícímu písemně oznámeny bez zbytečného odkladu. Pokud tak zákazník neučiní ani do dvou dnů po obdržení informační e-mailové zprávy a pokud se bude zároveň jednat pouze nepodstatné (nepatrné) odchylky, považuje se tímto smlouva za uzavřenou.

 

6. Rezervace
 

6.1 Nárok na konkrétní termín rezervace neexistuje, ledaže je v podmínkách konkrétní nabídky výslovně uvedeno jinak.

6.2 Poukazy jsou platné po dobu uvedenou v konkrétní nabídce. Prodávající prohlašuje, že konkrétní hotel je vždy vůči Prodávajícímu zavázán poskytnout na základě konkrétního pobytového poukazu služby vyznačené na konkrétním pobytovém poukaze.

6.3. Hodnota neuplatněných poukazů se nevrací.

6.4. Poukazy jsou dále volně převoditelné.

6.5. Výměnu poukazu za jiný poukaz stejného poskytovatele služeb je potřebné domluvit přímo s tímto poskytovatelem služeb (hotelem). Nárok na výměnu neexistuje.

6.7 Prodávající nemá vliv na řádné poskytnutí služeb specifikovaných v konkrétním poukaze samotným poskytovatelem služeb (hotelem) a za toto neodpovídá.

6.8 Po uzavření smlouvy je Prodávající odpovědný za provedení následujících činností: – předání zaplaceného poukazu (poukazů) zákazníkovi zasláním e-mailem.

 

7. Cena poukazu
 

7.1. Cenou poukazu se rozumí cena včetně daně z přidané hodnoty.

 

8. Platební styk
 

8.1 Předání či zaslání poukazů na služby se provede jen na základě platby předem.

8.2 Platba za poukaz je prováděna kreditní nebo debetní platební kartou.

9. Dodací podmínky

9. 1.Prodávající zašle kupujícímu poukaz bezprostřeďně po zaplacení poukazu platební kartou

 

10. Odpovědnost
 

10.1 Prodávající odpovídá za nesprávnost jím poskytnutých údajů, pokud jde o úmyslné jednání a/anebo jednání z hrubé nedbalosti ze strany Prodávajícího. Jinak je odpovědnost Prodávajícího omezená na výši prodejní ceny.

10.2 Nároky ze služeb specifikovaných v konkrétním poukaze samotným poskytovatelem služeb (hotelem), které nebyly poskytnuty řádně, se vypořádají výlučně ve vztahu poskytovatel služeb (hotel) – zákazník.

 

11. Nedostatky adresy
 

11.1 Zákazník je odpovědný za správné a úplné oznámení e-mailové adresy,  na kterou mu má být poukaz zaslán.

 

12. Ochrana osobních údajů
 

12.1 Správcem Vašich osobních údajů je fyzická osoba Viktor Kamas ič:73280852

12.2  Kontaktní údaje správce jsou následující: adresa pro doručování Rozšířená 2037/23, Praha 8,  info@pobytydarkem.cz, telefon 776595474.

12.3 Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

12.4 Právním základem zpracování Vašich osobních údajů je Váš souhlas dávaný tímto správci ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení“).

12.5 Účelem zpracování je plnění smlouvy.

12.6. Ke zpřístupnění osobních údajů dalším třetím osobám nedochází, s výjimkou osob zúčastněných na uskutečnění smlouvy, jak je to uvedeno v příslušné nabídce.

12.7 Správce nemá v úmyslu předat Vaše osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

12.8 Osobní údaje budou uloženy po dobu 5 let.

12.9. Za podmínek stanovených v nařízení máte právo požadovat od správce přístup k Vašim osobním údajům, právo na opravu nebo výmaz Vašich osobních údajů, popřípadě omezení jejich zpracování, právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů a dále právo na přenositelnost Vašich osobních údajů.

12.10 Pokud byste se domníval(a), že zpracováním Vašich osobních údajů bylo porušeno či je porušováno nařízení, máte mimo jiné právo podat stížnost u dozorového úřadu.

12.11 K řádnému plnění smlouvy je nezbytné poskytnutí osobních údajů. V případě, že nebudou osobní údaje poskytnuty, nedojde k uzavření smlouvy.

12.12 V rámci plnění smlouvy, pokud nebyl udělen souhlas ke zpracovávání osobních údajů za marketingovým účelem, nebude prodávající provádět automatizované rozhodování včetně profilování dle článku 22 odst. 1. a 4. nařízení.

 

 

13. Úkony k realizaci služeb
 

13.1 Zákazník obdrží samostatnou e-mailovu zprávu potvrzující odeslání objednávky dle vlastního výběru v rámci nabídky na www.pobytydarkem.cz a obdrží také zakoupený poukaz.

13.2 Každý poukaz má své nezaměnitelné číslo. Zákazník je srozuměn s tím, že po obdržení poukazu musí sám kontaktovat příslušného poskytovatele ubytovacích služeb (hotel) a telefonicky či e-mailem si sjednat termín čerpání služby, tedy objednat si pobyt.

 

14. Vrácení poukazů bez udání důvodu
 

14.1 Zákazník může dle ustanovení § 1829 Občanského zákoníku zakoupený poukaz vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho obdržení

14.2 Poukazy lze vrátit za následujících podmínek: – poukaz bude nepoužitý (příslušný poskytovatel služby dle konkrétního poukazu potvrdí, že žádná ze služeb dle vráceného poukazu nebyla čerpána ani nebyla provedena rezervace termínu jejího čerpání)

14.3 Zaplacená kupní cena bude zaslána zpět bankovním převodem na účet, jehož číslo zákazník sdělí Prodávajícímu písemně (e-mailem).

15. Příslušnost
 

15.1.Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

16. Reklamace
 

16.1.Prodejce je povinen zajistit poskytnutí služeb specifikovaných v dárkovém pobytu v souladu s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a obecně závaznými právními předpisy. Případnou reklamaci musí příjemce služeb uplatnit u prodejce písemně bez zbytečného odkladu od provedení služby. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti dnů ode dne uplatnění reklamace. Tuto lhůtu lze prodloužit pouze se souhlasem příjemce služeb. Dojde-li k objektivním okolnostem nezávislým na vůli provozovatele, v jejichž důsledku příjemce služeb plně nevyčerpal zaplacené služby, nevzniká, pokud není dohodnuto jinak, nárok na slevu z ceny těchto služeb.

17. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
 

17.1.K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

18. Odstoupení od smluvního vztahu
 

18.1.Zákazník má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.

18.2. Odstoupení od kupní smlouvy může zákazník zaslat na adresu provozovny prodávajícího nebo na adresu elektronické pošty info@pobytydarkem.cz.

18.3.  V případě odstoupení od smlouvy bude dárkový poukaz nepoužitý (příslušný poskytovatel služby dle konkrétního poukazu potvrdí, že žádná ze služeb dle vráceného poukazu nebyla čerpána ani nebyla provedena rezervace termínu jejího čerpání)

18.4. Prodávající může odstoupit od smlouvy v následujících případech: a) V případě zrušení služeb poskytovaných externími dodavateli; s plnou nepeněžitou náhradou v podobě jiné aktivity v hodnotě původně sjednaných služeb. O zrušení služeb je provozovatel povinen příjemce služeb neprodleně informovat. b) Z důvodů porušení povinností ze strany kupujícího či příjemce služeb stanovených touto smlouvou, a to bez náhrady škody.

18.5. Kupující či příjemce služeb může po dobu platnosti dárkového poukazu do okamžiku sjednání rezervace odstoupit od smlouvy za storno poplatek ve výši 50% z ceny dárkového poukazu. 

18.6. Kupující či příjemce služeb má dále právo odstoupit od smlouvy v následujících případech: a) V případě závažného porušení povinností ze strany provozovatele.

 

19. Závěrečná ustanovení
 

19.1 Zákazník není oprávněn postoupit případně pohledávky vůči Prodávajícímu ve prospěch třetí osoby.

19.2 Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

19.3 Tyto Podmínky užití jsou platné a účinné od dne 1.6.2020.